تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات
تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات

تکنولوژیهای فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

مقدمه ای بر تجارت الکترونیکی

دانلود کتاب مقدمه ای بر تجارت الکترونیکی

کتاب مقدمه ای بر تجارت الکترونیکی را می توان به عنوان مرجع اصلی برای بسیاری از دروس حوزه های تصمیم گیری و مدیریت فناوری اطلاعات مانند تجارت الکترونیکی ، استراتژی های تجارت الکترونیکی، و مدل های کسب و کار الکترونیکی به خصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا ) معرفی کرد پس....

با توجه به در دسترس نبودن این کتاب ،پنج فصل این کتاب را به صورت فایل pdf در اختیار علاقمندان قرار داده ایم(با تشکر از استاد گرامی میعاد شاهرخی که این کتاب ارزشمند را در اختیار این وب قرار دادند.)


مشخصات کتاب:

نام :مقدمه ای بر تجارت الکترونیکی

نویسنده :جفری ریپورت & برنارد یاوورسکی

مترجمین: دکتر فرید خوش الحان و مهندس مهتا خادم ثامنی

ناشر : نورپردازان


دانلودفصل اول: چارچوب تجارت الکترونیکی    دانلودفصل دوم :فناوری ینترنت و تجارت الکترونیکی

                         دانلود فصل دوم    


دانلودفصل سومحلیل فرصت بازار        دانلود فصل چهارم :مدل های کسب و کار  

  دانلود فصل سوم                     دانلود فصل چهارم   

دانلود فصل پنجم :رابط مشتری  

دانلود فصل چهارم

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 12:12 http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

باسلام :
تبادل لینک صورت گرفت دوست عزیز . در صورت توان اگه می تونی مطالب جالب و مفید در زمینه it برای قرار دادن روی وبلاگ برام بفرست ممنون از لطفت.09350767190

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.