تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات
تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات

تکنولوژیهای فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

تغییر در scrollbarصفحات وب

اگر دوست دارید Scrollbar را در صفحات اینترنتی تغییر دهید این مقاله را بخوانید!

دوستان و همراهان خوبم سلام! امروز برای دوستان وب گرد و عاشق وب سایت آموزشی تدارک دیده ایم که کاربران گوگل کروم تنها می توانند از آن استفاده کنند! بگذارید اینگونه شروع کنیم! اخیرا در چند سال گذشته مرورگر گوکل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرها در بین کاربران کل دنیا تبدیل شده است، به همین منظور توسعه دهندگان سعی کرده اند که از کوچکترین تغییرات به منظور شخصی سازی این مرورگر فروگذار نکنند تا کاربران را همچنان به این مرورگر وفادار نگه دارند. انصافا سرعت و امنیت این مرورگر بر اهمیت آن افزوده است اما مگر این ایده های جالب توسعه دهندگان اجازه می دهد ما دل از این مرورکر ببریم؟ ( البته خود من بیشتر از فایرفاکس استفاده می کنم )

گوگل کروم جدیدا ابزاری ایجاد کرده با نام Rescroller طراحی و تولید کرده است که امکان شخصی سازی کامل اسکرول بار را به شما می دهد. بعد از نصب این برنامه شما می توانید با راه اندازی آن وارد بخش هایی نظیر زیر شوید و اسکرول بار خود را تغییر دهید :

Rescroller

در اینجا اولین گام این است که اندازه اسکرول را تعیین کنید. توجه کنید که اگر بعد از تغییرات بخواهید به حالت اولیه برگردید کافیست این دکمه restore را کلیک کنید. حالا به ادامه تغییرات می پردازیم. شما هر بار تغییری در اسکرول ایجاد کنید به طور خودکار و فوری این تغییر روی اسکرول ایجاد شده و شما می توانید به طور زنده و فوری آن را بررسی کنید. حالا که اندازه را مشخص کردید بیایید تا رنگ را با هم تنظیم کنیم:

اسکرول

حالا شما می توانید رنگ را از باکس مورد نظر انتخاب کنید کافیست بر روی کادر color کلیک کنید تا باکس رنگ ایجاد شده و هر رنگی که می خواهید انتخاب کنید و در ادامه رنگ دور و سایه را هم می توانید انتخاب کنید.

جالب اینکه در ادامه می توانید دکمه  Scrollbar را هم انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است کل این صفحه را حداقل یکبار مرور کنید و تغییرات را انجام دهید تا آشنا شوید!

با این کار می توانید وب گردی خود را تنوع بخشید و لذت ببرید و مرورگر را خانه دوست داشتنی خود کنید!

برای افزودن این برنامه به مرورگر گوگل کروم کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.