تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات
تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات

تکنولوژیهای فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

10گیگابایت فضاازGoogle Driveبگیریم.

سلام به شما دوستان و همراهان خوبم در وب سایت علمولوژی! همانطور که می دانید گوگل با استفاده از سرویس های بسیار زیاد و کاملا مفید تصمیم دارد وفاداری کل اینترنتی ها را به خود جلب کند! به هر حال این شرکت در حال ارائه خدمات رایگانی برای استفاده از این سرویس هاست که گاها اصلا به چشم نمی آید. اگر دقت کرده باشید Google Drive یکی از سرویس هایی است که ما هر روز از آن استفاده می کنیم و بدون اینکه نگران باشیم مطالب خود را روی آن ذخیره می کنیم. گوگل میزانی حافظه به طور رایگان در اختیار ما قرار داده که اگر تمام بشود دیگر نمی توانیم از آن استفاده کنیم. اما یک ترفند جدید از گوگل دریافت کرده ایم که می تواند به دریافت ۱۰ گیگابایت حافظه خالی از این سرویس کمک کند. البته چه سیاستی پشت این طرح خوابیده فقط خود گوگلی ها می دانند اما می توان حدس زد علت این کار چه بوده است!

google-drive

برای دریافت این میزان فضا کافیست یک اپلیکیشن به نام Quickoffice را روی گوشی های خود نصب کنید. بعد از نصب این برنامه بر روی گوشی یا تبلت و … می توانید با متصل شدن به سرویس گوگل و Google Drive به اندازه ده گیگ حافظه اضافی بگیرید! حتی اگر دیگر از این سرویس استفاده نکنید. این تغییرات از ۲۶ سپتامبر صورت گرفته است و شما هم می توانید از هم اکنون از این سرویس استفاده کنید.

البته گفتنی است گوگل در چند هفته آینده تصمیم دارد در یک به روز رسانی حافظه هایی مجانی به سرویس هایش بیفزاید! اما این خبر چقدر صحت داشته باشد باید به انتظار اخبار جدید بنشینیم!

نرم افزار مربوطه هم اکنون برای دو پلتفرم ios  واندروید موجود می باشد و شما می توانید با نصب آن کمبود فضای خود را جبران کنید. حتی اگر این ده گیگ حافظه را هم مصرف کردید نگران نباشید چرا که ظاهرا گوگل دست و دلباز شده و است می خواهد فضای بیشتری به شما بدهد.

برای دانلود Quickoffice در نسخه اندروید روی این لینک کلیک کنید.

برای دانلود Quickoffice در نسخه  ios  روی این لینک کلیک کنید.

تلاش من و همکارانم در وب سایت علمولوژی به سمتی است که بتوانیم اخبار مهم و کاربردی را برای شما عزیزان منتشر کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.