تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات
تکنولوژیهای  فناوری اطلاعات

تکنولوژیهای فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

نکاتی برای افزایش بازدید سایت و محتوا

سلام به شما دوستان و همراهان خوبم در وب سایت علمولوژی. اخیرا یک مقاله با موضوعیت افزایش بازدید سایت با محوریت کلمات کلیدی برای شما در ساست قرار دادیم. این بار می خواهیم این موضوع را بر روی محتوا بسط دهیم و به شما با توجه به تجربیات خود و دوستان و همراهان سئو کار بیاموزیم که چگونه با استفاده از محتوا می توانید بازدید خود را چند برابر کنید! با هم شروع می کنیم.

محتوا در وب سایت چیست ؟ محتوا در واقع هر چیزی نوشتاری و بصری است که در وب سایت شما قرار می گیرد و موجب افزایش بازدید و کاربر علاقمند به سایت شما می شود. اما باید بدانید که یکی از شاهراه هایی که می توان به وسیله آن بازدید سایت را افزایش داد این است که می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید و حالت اختصاصی ایجاد کنید.

در اینجا به بیان نکاتی پیرامون محتوا در افزایش ترافیک وب سایت شما خواهیم پرداخت.

ContentGoogle

محتوای اختصاصی بسازید! چیزی مخصوص خودتان!

در مورد اینکه سایت های مشابهی با سایت شما وجود دارد شکی در آن نیست اما شما می توانید به راحتی با طرح و توسعه مطالبی مختص خودتان و نوشتن چیزی مخصوص خودتان فرای چیزی که در وب سایت ها مشاهده می شود کاری کنید که یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشید. پس قلم به دست بگیرید و فکر کنید که چه بنویسید که در هیچ سایتی نیست. حتما راهی پیدا خواهید کرد. اگر ارزش این کار را بخواهید بدانید باید بگوییم که ارزشی برابر با ۳ مثبت خواهد داشت. این ارزش گذاری ها را در ادامه بحث متوجه خواهید شد.

علاقمندی های خود را به مرور عوض کنید

در این باره به طور ساده باید بگوییم که می توانید به راحتی با تغییر علاقمندی های خود به طور تکرار پذیر می توانید محتوای جذابی را ایجاد کنید و بعد از آن به راحتی با ایجاد مقالات اختصاصی کاربران را جذب خود کنید این کار از مهمترین کارهایی است که می توانید در صنعت خود انجام دهید. ارزش این کار نیز ۳ مثبت است.

کلمات کلیدی در متن را بولد تر کنید!

برای اینکه از نظر موتور جستجو و یا کاربران بتوانید محتوا و کلمات کلیدی خود را درخشان کنید بهتر است آن ها را تغییر سایز دهید . به عنوان مثال می توانید به راحتی با تنظیم این کلمات در قالب h2 , h1 و… این کار را انجام دهید. این کار موجب می شود که بتوانید کلمات خود را در موتور جستجو بیشتر مورد توجه قرار دهید. ارزش این کار ۲ مثبت است.

کلمات کلیدی را تغییر فرمت دهید!

اگر در نوشتن کلمات کلیدی از بزرگ سازی ایتالیک یا کج کردن و … استفاده کنید بیشتر می توانید بر تاکید این کلمات زوم کنید و این کار موجب می شود که بتوانید به خوبی روی کلمات کلیدی خود مانور دهید. این کار تاثیر بسیار مثبتی دارد. ارزش این کار ۲ مثبت است.

به اندازه محتوای خود توجه کنید

توجه داشته باشید که فایل های بزرگ نظیر ۱۵۰۰ یا ۲۰۰۰ کلمه هیچ گاه برای کاربران خوشایند نیست بنابراین باید توجه کنید که میزان متن شما از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه تجاوز نکند. این باعث می شود که بتوانید به راحتی کاربرانتان را درگیر موضوع کنید و آن ها را به خواندن جذب کنید. این کار اثر ۱ مثبت را دارد.

بنظر می رسد که با رعایت این مطالب بتوانید در طی چند هفته تا چند ماه بازدید اساسی روانه سایت خود کنید و بدین طریق کاربرانتان را راضی و وفادار نگه دارید . چیزهایی دیگر هم هستند که برای این موضوع اهمیت دارند اما ما اکنون در مورد سئوی داخلی صحبت می کنیم که اگر درست و واقعی صورت گیرد حدود ۲۵ درصد از موفقیت را از آن خود می کنید. ما در کنار شما هستیم تا آموزش ها و تجربیات خود را به اطلاع شما برسانیم تا یک مدیر موفق باشید.  برای اینکه محتوای جدید ما را در دسترس داشته باشید خبرنامه را فراموش نکنید و با ثبت ایمیل خود اولین کسی باشید که به تکنیک های ما دسترسی پیدا می کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.